تیم کابل بازان پیروزی دوم لیگ کریکت شپگیزه را نیز از آن خود کرد

تیم کابل بازان امروز توپ اندازی بسیار موفق را انجام داد که در نتیجه به تیم سپین غر زمریان به تفاوت ۱۷ دوش شکست داد و در لیگ کریکت شپگیزه جاری پیروزی دومی را نیز به نام خود ثبت کرد.
تیم کابل بازان پیروزی دوم لیگ کریکت شپگیزه را نیز از آن خود کرد

مسابقه پنجم لیگ کریکت شپگیزه امروز حوالی ساعت ۱:۱۵ بعد از ظهر در استدیوم کابل میان تیمهای کابل بازان و سپین غر زمریان آغاز شد. در آغاز این بازی تیم کابل بازان قرعه ی بازی را برد و نخست مقابل تیم سپین غر زمریان فیصله توپزنی نمود.

تیم کابل بازان در همه ۲۰ آور به از دست دادن ۹ بازیکن ۱۲۹ دوش انجام داد که از جمله توپزنان این تیم کریم جنت ۴۵ بیشترین دوش و اصغر افغان ۱۶ دوش انجام دادند.

از جمله توپزنان سپین غر زمریان کریم صادق ۳، حمید حسن و شاهدالله کمال هر کدام دو و ظهیر خان یک ویکت تیم کابل زوانان را بدست آوردند.

تیم سپین غر زمریان به تعقیب هدف ۱۳۰ دوش تیم کابل بازان، همه بازیکنان خود را در ۱۹،۵ آور از دست داد و ۱۱۲ دوش انجام داد که از تیم کابل بازان به تفاوت ۱۷ دوش شکست پذیرفت. از جمله توپزنان سپین غر زمریان نجیب الله تره کی ۲۵، کریم صادق ۲۱ و شاهدالله کمال ۱۸ دوش انجام دادند.

از جمله توپ اندازان کابل بازان وقار سلام خیل ۳، کریم جنت ۲، سمیع االله شینواری، امیر حمزه تیندی چتارا هر کدام یک ویکت بدست آوردند.

جایزه بازیکن برتر این بازی را کریم جنت در نتیجه بدست آوردن دو ویکت و ۴۵ دوش بدست آورد.

قابل یادآوری است که به شمول پیروزی امروزی تیم کابل زوانان توانست تا پیروزی دوم فصل ششم لیگ کریکت شپگیزه را نیز از آن خود نماید که در نتیجه در سر جدول قرار گرفت که برعکس تیم سپین غر زمریان تاکنون از دو مسابقه در هیچکدام آن پیروزی را از آن خود نکرده است.

باید گفت که فردا حوالی ساعت ۹:۰۰ صبح تیم دیلی فریش امو نهنگان و پاراگان بند امیر در بازی ششم لیگ کریکت شپگیزه به مصاف همدیگر میروند و همچنان ۱:۱۵ نیز در بازی هفتم این لیگ عارف عظیم بست ساتونکی و کابل بازان مقابل یکدیگر وارد میدان میشود.