تیم دیلی فریش آمو نهنگان تیم سپین غر زمریان را شکست داد

تیم دیلی فریش آمو نهنگان توپ اندازی موفق را انجام داد و شجاعانه از هدف خود دفاع کرده، در مسابقه سوم لیگ کریکت شپگیزه به تیم سپین غر زمریان به تفاوت ۱۸ دوش شکست داد.
تیم دیلی فریش آمو نهنگان تیم سپین غر زمریان را شکست داد

هر دو امروز حوالی ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر امروز به مصاف یکدیگر رفتند که به آغاز شدن مسابقه تیم آمو نهنگان قرعه ی بازی را برنده شد و نخست فیصله توپزنی نمود.
تیم آمو نهنگان در همه ۲۰ آور با از دست دادن هفت بازیکن خود ۱۶۲ دوش انجام داد که از جمله توپزنان این تیم فضل ځاځی ۴۹، عثمان غنی ۳۳، ابراهیم زدران و رحمت شاه هر کدام ۲۵ دوش انجام دادند.
همچنان از میان توپ اندازان سپین غر زمریان وفادار مهمند و ظهیرخان هر کدام دو بازیکن را از میدان خارج کردند که سه بازیکنان همچنان در هنگام دوش ویکتهای شان را از دست دادند.

سپین غر زمریان به تعقیب هدف ۱۶۳ دوش، همه بازیکنان اش را در ۱۹،۴ آور از دست دادند و ۱۴۴ دوش را کسب کرد. از جمله توپزنان این تیم اصف موسی زی ۵۰ و شمس الرحمن ۲۲ دوش بدست آوردند.
به نماینده گی تیم دیلی فریش آمو نهنگان ابراهیم، روښان بارکزی، شاپور زدران و میرویس اشرف هر کدام ۲ ویکت بدست آوردند که برعلاوه آنها فرمان الله نیز یک ویکت را بدست آورد.
باید گفت که جایزه بهترین بازیکن را فضل ځاځی در نتیجه کسب ۴۹ دوش بدست آورد.
قابل یادآوری است که فردا حوالی ساعت ۹:۰۰ صبح تیمهای وزیرزی مس عینک اتلان و پاراگان بند امیر خاماران و ۱:۳۰ نیز تیمهای کابل بازان و سپین غر زمریان به مصاف همدیگر میروند.