تیم آمو به تفاوت ۴۴ دوش تیم سپین غر را با شکست مواجه کرد

بازی دوم سلسله مسابقات یک روزه ی جام غازی امان الله خان یا لیست امروز در میدان کرکت کندهار میان تیمهای سپین غر و آمو انجام شد که در نتیجه آمو توانست تیم مقابل را به تفاوت ۴۴ دوش با شکست مواجه نماید.
تیم آمو به تفاوت ۴۴ دوش تیم سپین غر را با شکست مواجه کرد

بازی دوم سلسله مسابقات یک روزه ی جام غازی امان الله خان یا لیست امروز در میدان کرکت کندهار میان تیمهای سپین غر و آمو انجام شد که در نتیجه آمو توانست تیم مقابل را به تفاوت ۴۴ دوش با شکست مواجه نماید.


در آغاز بازی تیم سپین قرعه ی بازی را برنده شد و نخست مقابل تیم آمو فیصله توپ اندازی کرد که تیم آمو در همه ۵۰ آور با از دست دادن ۸ ویکت از تیم مقابل ۲۸۱ دوش بدست آورد و ۲۸۲ دوش هدف تعین کرد که از جمله عمران میر ۱۲۲، فرهان ذاخیل ۵۴ و عبدالواسع نوری ۵۲ بیشترین دوش انجام دادند. در حالیکه به نفع تیم سپین غر بهارعلی شینواری و فرهاد مومند هر کدام دو بدست آوردند.

تیم سپین غر در نوبت توپزنی خود نتوانست هدف تیم مقابل را بدست آورد که با از دست دادن همه ویکت ۲۳۷ دوش انجام دادند که از جمله بهیرشاه محبوب ۴۶ دوش، محمد اسحاق ۵۵ و ناصر عمر ۳۰ دوش انجام دادند. همچنان باید گفت که به نفع تیم آمو ابراهیم صافی، کامل و عبدالواسع نوری هرکدام دو و سلیم صافی یک ویکت بدست آوردند.

قابل یادآوری است که به ادامه این سلسله مسابقات، فردا تیمهای مس عینک و بند امیر در میدان کرکت کندهار حوالی ساعت ۹:۰۰ صبح به مصاف هم خواهند رفت.