ملی پوشان کریکت با دستان پر به کشور برگشتند

تیم ملی کریکت افغانستان امروز بعد از مسابقات بیست آوره سه جانبه مقابل بنگله دیش و زمبابوی و همچنان یگانه بازی تیست مقابل کشور میزبان بنگله دیش، وارد میدان شد.
ملی پوشان کریکت با دستان پر به کشور برگشتند

تیم ملی کشور نخست تاریخ ۵ ماه جاری سپتمبر مقابل تیم بنگله دیش بازی تیست آغاز نمود که تا ۹هم همین ماه ادامه یافت که در نتیجه افغانستان برنده این مسابقه شد.

همچنان تیم افغانستان در سلسله مسابقات سه جانبه میان افغانستان، بنگله دیش و زمبابوی نیز دو بازی را برنده شد و در دو بازی شکست پذیرفت، اما بازی نهایی مقابل تیم بنگله دیش از اثر باران دوامدار انجام نه شد که در اخیر امتیاز این مسابقات بطور مساوی میان افغانستان و بنگله دیش تقسیم شد.

همچنان مسوولین کریکت بورد افغانستان امروز در میدان هوایی حامد کرزی از بازیکنان استقبال کردند که همچنان در اداره نیز برنامه تجلیل از این پيروزی ها روی دست گرفته شده بود.

عبدالله بارکزی مشاور رییس عمومی کریکت بورد افغانستان نیز در این برنامه صحبت کرده گفت: ((رهبری کریکت بورد افغانستان و اداره بالای دست آوردهای شما افتخار میکند، شما به جهانیان نشان دادید که موفق هستید، شما قهرمانان واقعی این سرزمین هستید و بیرق افغانستان را در جهان به اهتزاز در آوردید که کارکرد شما در تاریخ نیز ثبت خواهد شد.))

همچنان راشدخان کپیتان تیم ملی نیز در سخنان خود گفت: ((پیروزی بالای بنگله دیش در مسابقه تیست یکی از اهداف بزرگ ما بود که خوشبختانه این هدف را در نتیجه زحمات بازیکنان ما بدست آوردیم، گرچه در سلسله مسابقات سه جانبه بیست آوره دو بازی را باختیم، اما باز هم ما برای مسابقات بیست آوره جام جهانی ۲۰۲۰ م آماده گی مگیریم، به همین اساس ما در این مسابقات به بازیکنان جوان زیاد چانس دادیم.))

همچنان راشدخان در اظهارات خود از کارکرد خوب بازیکنان جوان اظهار خوشی نمود و آنان را نماینده گان خوب آینده کشور عنوان نمودند.

موصوف همچنان گفت، بعد از این اولویت تیم ملی افغانستان آماده گی مقابل تیم ویست اندیز میباشد که باید آن پیروزی ها را نیز به نام افغانستان ثبت کرد.

قابل یادآوری است که سفر رسمی بازیکنان ملی در بنگله دیش از تاریخ ۵ آغاز و تا ۲۴ همین ماه ادامه یافت.