فهرستهای بازیکنان برای مسابقات یک روزه و ۲۰ آوره بین المللی اعلام شد

کمیته گزینش کریکت بورد افغانستان امروز طی یک نشست خبری فهرستهای بازیکنان را برای مسابقات بیست اوره و یک روزه مقابل تیم ویست اندیز که در کشور هندوستان برگزار میشود، اعلام نمود.
فهرستهای بازیکنان برای مسابقات یک روزه و ۲۰ آوره بین المللی اعلام شد

اندی مولز مسوول عمومی کمیته گزینش کریکت بورد افغانستان و مجاهد زدران عضو دیگر این کمیته امروز در حضور رسانه ها فهرستهای این بازیکنان را اعلام داشتند.

به گفته اندی مولز، همه بازیکنان به اساس توانایی شان انتخاب گردیده و به گفته خودش: ((در این فهرست نسبت به فهرست جام جهانی گذشته شش بازیکن جدید شامل شده که این تغیرات نیز بخاطر آینده خوب و پیروزی تیم افغانستان بمیان آمده. همچنان آماد گی کامل برای جام جهانی مسابقات یک روزه آینده که چهار سال بعد در استرالیا برگزار میشود، نیز از اولویتهای کاری ما میباشد که بازیکنان منتخب در این راستا خوب خواهند درخشید.))

همچنان اندی مولز افزود، به بازیکنان جوان فرصتهای زیاد مساعد شده، تا آنان به سطح بین المللی نیز استعدادهای شان را نشان دهند و توانایی های شان را کسب کنند، اما بازیکنان که در سطح پایان قرار دارند دفعتاً به سطح بالا نباید برده شود، بخاطریکه آنان باید نخست توانایی های شان را ثابت و بعداً برای شان زمینه مساعد گردد.

ذیلاً فهرستهای بازیکنان میباشد که برای مسابقات یک روزه و بیست اوره بین المللی مقابل ویست اندیز که در هندوستان برگزار میشود، انتخاب شده اند.

فهرست مسابقات یک روزه بین المللی:

راشدخان (کپتان)، اصغر افغان، حضرت الله ځاځی، رحمت شاه، جاوید احمدي، افسر ځاځی، ګلبدین نایب، محمد نبي، نجیب الله زدران، کریم جنت، شرف الدین اشرف، ابراهیم زدران، یمین احمدزی، نوین الحق، اکرام علي خیل و مجیب الرحمن.

فهرست مسابقات بیست آوره بین المللی:

راشدخان (کپتان) اصغر افغان، حضرت الله ځاځی، ابرهیم زدران، جاوید احمدي، رحمن الله گربز، ګلبدین نایب، محمد نبي، نجیب الله زدران، کریم جنت، شرف الدین اشرف، فرید احمد، یمین احمدزی، نوین الحق، سید احمد شېرزاد او مجیب الرحمن.

به گفته اندی مولز، فهرست یگانه مسابقه تیست مقابل ویست اندیز بعد از خاتمه یافتن سلسله مسابقات بیست آوره اعلام خواهد شد.

سلسله مسابقات یک روزه تاریخ شش نوامبر آغاز، بازی دوم ۹ نوامبر، بازی سوم و اخیر نیز ۱۱هم نوامبر برگزار میشود، همچنان مسابقات بیست آوره تاریخ ۱۴هم نوامبر آغاز، بازی دوم ۱۶هم نوامبر و بازی اخیر آن هم ۱۷ این ماه برگزار میشود، اما یگانه مسابقه تیست میان هر دو تیم تاریخ ۲۷ نوامبر آغاز و تا اول ماه دسامبر ادامه می یابد.