کریکت بورد افغانستان و پوهنتون کاردان دو تفاهمنامه همکاری را به امضاء رساندند

کریکت بورد افغانستان و پوهنتون کاردان امروز دو تفاهمنامه همکاری را به امضاء رساندند که در یکی آن پوهنتون کاردان حقوق حامی عمومی لباس بازیکنان افغان را برای سلسله مسابقات بیست آوره مقابل ویست اندیز بدست آورد و دومی آن نیز بخاطر بلند بردن سویه ی تحصیلی کارمندان و محصلین هر دو اداره میباشد.
کریکت بورد افغانستان و پوهنتون کاردان دو تفاهمنامه همکاری را به امضاء رساندند

در تفاهنامه اول گفته شده که پوهنتون کاردان حقوق حامی مالی عمومی لباس تیم ملی برای مسابقات بیست آوره مقابل ویست اندیز که در ماه نوامبر برگزار میشود، به دست آورد.

همچنان در تفاهنامه دومی نیز گفته شده که پوهنتون کاردان برعلاوه مساعد ساختن زمینه برای کارمندان و بازیکنان ملی در بخش تحصیلات عالی لسانس و ماستری، زمینه ورکشاپها و کورسهای آموزشی کوتاه مدت را نیز مساعد می سازد.

اداره کریکت بورد افغانستان نیز بر اساس این تفاهنامه مکلف است تا در بخش آموزش کریکت تخنیکی با محصلین پوهنتون کاردان همکاری نماید و ضمن اش در اداره کریکت بورد افغانستان به محصلین ممتاز این پوهنتون؛ زمینه کارآموزی را نیز مساعد می نماید.

محترم لطف الله ستانکزی رییس اجراییه کریکت بورد افغانستان در هنگام امضاء این تفاهمنامه ها اظهار خوشی نموده گفت، باید افتخار کرد که اداره کریکت بورد افغانستان امروز با یک اداره علمی و اکادمیک امضاء تفاهمنامه ها میکند.

محترم ستانکزی با اطمینان کامل گفت، اداره کریکت بورد افغانستان به همه تعهدات خود متعهد است و همچنان مسوولین این اداره تلاش می ورزد تا با ادارات همکار خود مشارکت طولانی مدت داشته باشد.

محترم روین رحمانی رییس پوهنتون کاردان نیز در رابطه با امضاء نمودن تفاهمنامه با اداره کریکت بورد افغانستان اظهار خوشی کرده اطمینان داد، که در مسابقات آینده نیز حقوق حامی لباس تیم ملی را به دست خواهد آورد و ضمن اش با اداره کریکت بورد افغانستان بطور رایگان در مساعد ساختن ورکشاپهای آموزشی کوتاه مدت نیز حاضر است.