به حکم رئیس جمهور شصت جریب زمین برای ورزشگاه کرکت کابل اختصاص یافت

بر اساس حکم جلالتمآب محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، ۶۰ جریب زمین در منطقه الوخیل شهر کابل برای ساخت ورزشگاه جدید و معیاری کرکت اختصاص داده شد که کار ساختمانی آن پس از تکمیل امورات رسمی آن، آغاز خواهد شد.
به حکم رئیس جمهور شصت جریب زمین برای ورزشگاه کرکت کابل اختصاص یافت

زمین این ورزشگاه که از سوی رئیس جمهور غنی در مراسم افتتاحیه فصل هفتم لیگ کرکت شپگیزه وعده شده بود، پروسه رسمی آن امروز در نتیجه تلاش های محترم فرهان یوسفزی رئیس عمومی اداره کرکت بورد افغانستان تکمیل شد.

محترم فرهان یوسفزی رئیس عمومی اداره کرکت بورد افغانستان درین مورد گفت، جای خرسندی است که جلالتمآب رئیس جمهور به هدف پیشرفت کرکت طی یک حکم برای ورزشگاه معیاری در ولایت کابل ۶۰ جریب زمین اختصاص داد.

آقای یوسفزی افزود: (( به تمام هموطنان مژده میدهم که کابل در آینده نزدیک دارای یک ورزشگاه معیاری و بین المللی خواهد بود و هموطنان ما خواهند توانست که بازی های کرکت را از نزدیک تماشا و قهرمانان شان را تشویق نمایند.))

رئیس عمومی اداره کرکت بورد افغانستان همچنان گفت: ((از جلالتمآب رئیس جمهور تشکر میکنم که توجه خاص به کرکت دارد و همیشه قهرمانان را تشویق کرده اند. باید بگویم که پس از تمکیل امورات رسمی هرچه زودتر کار ساختمانی ورزشگاه آغاز خواهد شد و من وعده میدهم که تمام کارهای این ورزشگاه به بهترین معیار صورت خواهد گرفت.))

باید گفت که این ورزشگاه به معیارهای بین المللی برابر خواهد بود که ضمن آن دارای مهمان خانه پنج ستاره برای بازیکنان داخلی و خارجی، حوض معیاری، اکادمی های سربسته و سرباز، جای معیاری برای نشستن تماشاگران، مرکز صحی برای بازیکنان، مسجد، پارکینگ، ساختمان اداری و دیگر امکانات است.

قابل یادآوری است که با تکمیل کارهای ساختمانی این استدیوم کرکت، ۳۵ هزار تماشاچی خواهند توانست که بازی های کرکت را از نزدیک تماشا نمایند و این ورزشگاه دارای مکان مشخص برای خانواده ها نیز خواهد بود.