تیم السعادت کندهار در برابر اکادمی اشرف کندز شکست خورد

تیم های اکادمی اشرف کندز و السعادت ولایت کندهار امروز در چهارمین بازی جام قهرمانی کلب های برتر زون ها، به مصاف هم رفتند که در نتیجه، بازی به سود تیم اشرف کندز به پایان رسید
تیم السعادت کندهار در برابر اکادمی اشرف کندز شکست خورد

تیم های اکادمی اشرف کندز و السعادت ولایت کندهار امروز در چهارمین بازی جام قهرمانی کلب های برتر زون ها، به مصاف هم رفتند که در نتیجه، بازی به سود تیم اشرف کندز به پایان رسید.


قرعه این بازی را تیم اشرف کندز برد و نخست به توپزنی پرداخت که در ۴۰ آور با از دست دادن ۹ ویکیت ۲۸۸ دوش به تیم مقابل هدف تعین کرد.
نصرت الله زدران ۷۴، جمع گل ۶۵ و جاوید ۵۰ دوش به سود تیم اشرف کندز انجام دادند، در حالیکه رحیم خان چهار ویکیت، عارف خوشحال و حفیظ الله هرکدام دو ویکیت و خلیل محمد یک ویکیت به سود تیم السعادت کندهار بدست آوردند.


تیم السعادت کندهار در نیمه دوم بازی به توپزنی آغاز کرد که در آور ۲۲،۵ با از دست دادن تمام ویکیت ها، ۱۲۰ دوش انجام داد و بازی را با تفاوت ۱۶۱ دوش به تیم مقابل واگذار کرد.


عارف خوشحال در این بازی ۴۹ دوش به سود تیم السعادت کندهار انجام داد، در حالیکه جمع گل پنج ویکیت، ابراهیم صافی، محمد گل، عظیم زدران و خیر محمد هرکدام یک ویکیت به سود تیم اشرف کندز بدست آوردند.


جمع گل که ۶۵ دوش بدست آورد و پنج بازیکن تیم مقابل را از بازی بیرون کرد، جایزه بهترین بازیکن این بازی را بدست آورد.


‎لازم به ذکر است که بازی پنجم این جام روز دوشنبه بین تیم های خوست زلمیان و اکادمی اشرف کندز برگزار می‌شود.