خان ستیل حقوق حامی لباس تیم ملی برای مسابقات یک روزه مقابل ویست را بدست آورد

کریکت بورد افغانستان و کمپنی خان ستیل نیز تفاهمنامه حقوق حامی عمومی لباس برای مسابقات یک روزه مقابل ویست اندیز به امضاء رساندند.
خان ستیل حقوق حامی لباس تیم ملی برای مسابقات یک روزه مقابل ویست را بدست آورد

در این تفاهمنامه یادآوری به عمل آمده که کمپنی خان ستیل حقوق حامی عمومی لباس بازیکنان ملی کریکت برای سه مسابقه یک روزه مقابل ویست اندیز که در ماه نوامبر برگزار میشود، بدست آوردند.

محترم لطف الله ستانکزی رییس اجراییه کریکت بورد افغانستان، در هنگام امضای این قرارداد اظهار خوشی نموده افزود، جای افتخار است که شرکتهای ملی در عرصه کریکت سهم گرفته و سرمایه گزاری میکنند.

موصوف گفت: ((ما افتخار میکنیم که یکجا با شرکتهای ملی خود کار میکنیم. کریکت برای همه سرمایه گزاران و شرکتها در عرصه سرمایه گزاری جای مناسب میباشد و اداره کریکت بورد افغانستان نیر در راستای همکاری طولانی مدت با همکاران خود علاقه مند است.))

همچنان شهاب وردگ مسوول ارتباطات کمپنی خان ستیل نیز گفت، آروز دارد که با کریکت بورد افغانستان مشارکت دوامدار و طولانی مدت داشته باشد. وی همچنان افزود، میخواهند که در سفرهای آینده و عرصه های دیگر نیز با کریکت بورد همکار بمانند و در این راستا علاقه مندی زیادی دارد.

قابل یادآوری است که این تفاهمنامه بین محترم عبدالهادی دریځ مسوول بازاریابی کریکت بورد افغانستان و محترم شهاب وردگ مسوول ارتباطات خان ستیل به امضاء رسید.