کرکت بورد افغانستان قرارداد همکاری سفر هوایی را با شرکت کام ایر به امضا رساند

مسوولین اداره کرکت بورد افغانستان و شرکت خصوصی کام ایر امروز طی یک نشست قرارداد همکاریهای سفر هوایی را بخاطر سه مسابقه بیست آوره مقابل تیم ایرلند که در کشور هندوستان برگزار میشود، به امضا رساندند که به اساس آن کارمندان اداره و بازیکنان ملی از حقوق و امتیازات این قرارداد مستفید میشوند و در بدل اش کرکت بورد به شرکت هوایی کام ایر زمینه اعلانات مساعد می سازد.
کرکت بورد افغانستان قرارداد همکاری سفر هوایی را با شرکت کام ایر به امضا رساند

مسوولین اداره کرکت بورد افغانستان و شرکت خصوصی کام ایر امروز طی یک نشست قرارداد همکاریهای سفر هوایی را بخاطر سه مسابقه بیست آوره مقابل تیم ایرلند که در کشور هندوستان برگزار میشود، به امضا رساندند که به اساس آن کارمندان اداره و بازیکنان ملی از حقوق و امتیازات این قرارداد مستفید خواهند شد و در عوض أن کرکت بورد به شرکت هوایی کام ایر زمینه اعلانات مساعد خواهد ساخت.

این در حالی است که شرکت خصوصی کام ایر قبل از این نیز برای سلسله مسابقات یک روزه، بیست آوره و تیست مقابل ویست اندیز، با اداره کرکت بورد افغانستان در عرصه سفر،  قرارداد همکاری به امضا رسانده بود.

مسوولین کرکت بورد افغانستان در این نشست از رهبری و مسوولین شرکت هوایی خصوصی کام ایر ابراز تشکری نموده گفتند، جای خوشی است که بار دیگری با شرکت نامبرده امضای قرارداد می نمایند و امید است که شرکت کام ایر درین مورد بالای قرارداد طویل المدت نیز فکر نماید.   

همچنان نماینده گان شرکت هواپیمایی کام ایر نیز در این نشست از اداره کرکت بورد تشکری نموده، گفتند افتخار میکنند که اداره کام ایر در بخش سفر هوایی با اداره کرکت بورد افغانستان قرارداد همکاری خویش را به امضا رساندند و تلاش خواهند کرد تا با اداره کرکت بورد در این راستا قرارداد طویل المدت به امضا برساند.

قرار است  تیم ملی کشور تاریخ ۶، ۸ و ۱۰  مارچ سال جاری میلادی در کشور هندوستان مقابل تیم ایرلند سه رقابت بیست آوره بین المللی انجام دهد.