تیم زیر سن ۱۹ سالان کشور بخاطر اشتراک در جام جهانی عازم آفریقای جنوبی شد

تیم زیر سن ۱۹ سالان کرکت افغانستان امروز بخاطر اشتراک در مسابقات جام جهانی تیمهای ۱۹ سالان عازم آفریقای جنوبی گردید که به همین اساس قبل از حرکت تیم در کرکت بورد افغانستان نشست خبری نیز انجام شد.
تیم زیر سن ۱۹ سالان کشور بخاطر اشتراک در جام جهانی عازم آفریقای جنوبی شد

تیم زیر سن ۱۹ سالان کرکت افغانستان امروز بخاطر اشتراک در مسابقات جام جهانی تیمهای ۱۹ سالان عازم آفریقای جنوبی گردید که به همین اساس قبل از حرکت تیم در کرکت بورد افغانستان نشست خبری نیز انجام شد.

محترم لطف الله ستانکزی رییس اجراییه کرکت بورد افغانستان در این نشست گفت، تیم ملی زیر سن ۱۹ سالان بطور مستقیم به مسابقات جام جهانی تیمهای ۱۹ سالان راه یافته است و تیم کرکت ما از یک سال گذشته بدینسو برای این مسابقات آماده گی های خویش را گرفته است و اینک تیم قوی و موفق را به مسابقات جام جهانی اعزام میکند.

موصوف همچنان گفت، تیم زیر سن ۱۹ سالان در مسابقات جام سال ۲۰۱۸م به دور نیمه نهایی راه یافته بود و این بار نیز اظهار امیدواری کرد تا تیم افغانستان در این مسابقات نیز خوب بدرخشد.

محترم ستانکزی گفت: ((تیم ملی زیر سن ۱۹ سالان کشور از یک سال گذشته بدینسو مصروف آماده گی های خود بوده و در این مدت تمرینات و مسابقات زیاد انجام داده. در این پروسه نخست ۶۰ بازیکن انتخاب شده بود که از جمله این تعداد بازیکنان نخست ۲۵ و بعداً ۲۰ بازیکن انتخاب شد. در این تیم بازیکنانی انتخاب شده اند که در مسابقات شپگیزه و مسابقات دیگری داخلی خوب  درخشیده بودند که اینک ابراهیم زدران نیز به این تیم پیوسته است، بخاطریکه وی از مسابقات جام گذشته نیز تجربه دارد که به آمدن وی تیم ما قویتر خواهد شد.))

موصوف همچنان افزود، نظر به توانایی تیم امیدوار است که بازیکنان افغان در این سلسله مسابقات بسیار خوب خواهند درخشید و تیمهای بزرگ را به شکست مواجه خواهد کرد. وی همچنان گفت، تیم افغانستان قبل از جام جهانی زیر ۱۹ سالان در دو مسابقه تمریناتی مقابل انگلستان و هندوستان وارد میدان میشود.

همچنان رییس احمدزی سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ سالان که تیم افغانستان را به قصد آفریقای جنوبی ترک کرد، در این نشست خبری گفت، از کرکت بورد افغانستان تشکری میکند که به همه خواستهای بازیکنان لبیک گفت و در میان این تیم موفقترین بازیکنان جابجا شده اند.

موصوف گفت: ((در فهرست تیمهای جام جهانی زیر سن ۱۹ سالان، تیمهای توانمند و موفقی شامل هستند، اما ما نیز برای این مسابقات آماده گی کامل داریم که انشاءالله دست پر به کشور خواهیم برگشت.))

همچنان فرهان زاخیل نیز که در این نشست خبری اشتراک داشت، در سخنان خود یادآور شد، در مسابقات مقابل تیمهای آفریقای جنوبی و هندوستان و جام اسیا خوب درخشیده اند. همچنان تیم ملی قبل از مسابقات جام جهانی دو کمپ تمریناتی نیز دارد که در آن مقابل هندوستان و انګلستان بازی خواهد کرد که کمپ اول از سوی کرکت بورد افغانستان و دومی از طرف شورای بین المللی کرکت ترتیب شده است.

محترم لطف الله ستانکزی رییس اجراییه کریکت بورد افغانستان بعد از نشست خبری بار دیگری با بازیکنان زیر سن ۱۹ سال کشور نشست نموده به آنان توصیه کرد: ((شما به حیث نماینده گان افغانستان روانه آفریقای جنوبی میشوید از هر یکی شما توقعات زیاد وجود دارد، امید است که در این مسابقات خوب بدرخشید و بیرق افغانستان را بار دیگری بالا کنید.))

مسابقات جام جهانی تیمهای زیر سن ۱۹ سالان تاریخ ۱۷ ماه جنوری در آفریقای جنوبی آغاز میشود که تا ۹هم ماه فبروری سال جاری میلادی ادامه خواهد یافت. در این جام ۱۶ تیم وجود دارد که افغانستان در گروپ (دی) مقابل تیمهای زیر سن ۱۹ سالان کشورهای آفریقای جنوبی، کانادا و امارات متحده عربی وارد میدان میشود.