تیم زمبابوی با بهترین درخشش کپتان و توپ اندازان اش به پیروزی رسید

تیم های افغانستان و زمبابوی در نخستین بازی مسابقات تست ابوظبی سن‌شاین در ورزشگاه شیخ زاید امارات متحده عربی به مصاف هم رفتند
تیم زمبابوی با بهترین درخشش کپتان و توپ اندازان اش به پیروزی رسید

تیم های افغانستان و زمبابوی در نخستین بازی مسابقات تست ابوظبی سن‌شاین در ورزشگاه شیخ زاید امارات متحده عربی به مصاف هم رفتند که توپ اندازان و کپتان تیم زمبابوی با بهترین درخشش نتیجه بازی را به سود خود رقم زدند.

قرعه بازی را تیم ملی افغانستان برد و فیصله کرد که نخست در برابر تیم زمبابوی توپزنی نماید. بازیکنان تیم ملی نخست به توپزنی آغاز کردند که در مرحله نخست با از دست دادن تمام ویکیت ها ۱۳۱ انجام دادند. افسر زازی ۳۷ دوش، ابراهیم زدران ۳۱ دوش و حمزه هوتک ۱۶ دوش به سود تیم ملی افغانستان انجام دادند. همچنان عبدالمالک که نخستین بازی تست بین المللی اش بود با هیچ امیتاز از بازی بیرون شد و منیر احمد کاکر در نخستین بازی تست بین المللی اش ۱۲ دوش انجام داد. در همین حال مزربانی چهار و نیاچی سه ویکیت به سود زمبابوی بدست آوردند.

تیم زمبابوی به تعقیب افغانستان به توپزنی پرداخت که با از دست دادن تمام ویکیت ها، ۲۵۰ دوش انجام داد و افغانستان را ۱۱۹ دوش باقی ساخت. ویلیمس ۱۰۵ دوش و سکندر رضا ۴۳ دوش به سود تیم زمبابوی انجام دادند، در حالیکه حمزه هوتک نسبت به دیگر توپ اندازان تیم ملی خوب درخشید و شش بازیکن تیم زمبابوی را از بازی بیرون کرد.

تیم افغانستان در نوبت دوم توپزنی اش نیز خوب ندرخشید و با از دست دادن تمام ویکیت ها ۱۳۵ دوش انجام و ۱۷ دوش به تیم مقابل هدف تعین کرد. ابراهیم زدران ۷۶ دوش و حمزه هوتک ۲۱ دوش به سود تیم ملی افغانستان انجام دادند، در حالیکه نیاچی و تریپانو هرکدام سه ویکیت، مزربانی دو ویکیت به سود تیم زمبابوی بدست آوردند.

تیم زمبابوی در نوبت دوم توپزنی اش توانست هدف تعین شده را بدست آورده و بازی را با تفاوت ۱۰ ویکیت به سود خود تمام کند.

شان ویلیمس کپتان تیم زمبابوی جایزه بهترین بازیکن این بازی را بدست آورد.

قرار است بازی دوم مسابقات تست ابوظبی سن‌شاین به تاریخ دهم ماه مارچ در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی برگزار شود.