‎زون آمو جام قهرمانی تورنمنت نجیب الله تره‌کی را بالای سر برد

‎تیم های زون آمو و بست امروز در بازی نهایی مسابقات بازیکنان دارای معلولیت نجیب الله تره‌کی در ورزشگاه کرکت ولایت کنر به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی به سود تیم زون آمو پایان یافت.
‎زون آمو جام قهرمانی تورنمنت نجیب الله تره‌کی را بالای سر برد

تیم های زون آمو و بست امروز در بازی نهایی مسابقات بازیکنان دارای معلولیت نجیب الله تره‌کی در ورزشگاه کرکت ولایت کنر به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی به سود تیم زون آمو پایان یافت.

قرعه این بازی را تیم آمو برد و نخست به توپزنی آغاز کرد که توانست در بیست آور تعین شده با ازدست داد شش ویکیت ۱۷۲ دوش انجام دهد. سین الله سعید ۴۷ دوش، سمیع الله ۳۵ دوش و فاروق زدران ۲۴ دوش به سود تیم آمو انجام دادند، در حالیه عزت الله دو ویکت، شعیب محسن، علاوالدین اچکزی ، حزب الله و عنایت الله هرکدام یک ویکیت به سود تیم بست بدست آوردند.

تیم بست در نیمه دوم بازی به توپزنی پرداخت که در ۱۹.۳ آور با ازدست دادن تمام ویکیت ها، ۱۳۲ دوش انجام داد و بازی را با تفاوت ۴۰ دوش به تیم آمو واگذار کرد. قدرت الله ۳۸ دوش، حزب الله ۲۴ دوش و شعیب محسن ۱۸ دوش به سود تیم بست انجام دادند، در حالیکه سین الله، شیرین آغا، سیف الله و طفیل هرکدام دو ویکیت و اختر نبی یک ویکیت به سود تیم آمو بدست آوردند.

سین الله جایزه بهترین بازیکن بازی نهایی را بدست آورد.

جایزه بهترین الروندر تورنمنت را سین الله، جایزه بهترین