بست ساتونکی در مقابل تیم اکتو سپین غر زمریان شکست خورد

تیم دیوه گروپ بست ساتونکی تنها با اختلاف ۵ دوش، نتیجه را به تیم اکتو سپین غر زمریان واگذار کرد.
بست ساتونکی در مقابل تیم اکتو سپین غر زمریان شکست خورد

تیم دیوه گروپ بست ساتونکی تنها با اختلاف ۵ دوش، نتیجه را به تیم اکتو سپین غر زمریان واگذار کرد.

تیم های دیوه گروپ بست ساتونکی و اکتو سپین غر زمریان صبح امروز در هشتمین بازی لیگ کرکت شپگیزه اتصالات فورجی در ورزشگاه بین المللی کرکت کابل به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت به سود تیم اکتو سپین غر زمریان به پایان رسید.

بازی را ابتدا بازیکنان اکتو سپین غر زمریان آغاز کردند و توانستند در پایان ۲۰ آور تعیین شده با از دست دادن ۳ بازیکن، ۱۷۵ دوش را بدست آورده و ۱۷۶ دوش را به عنوان هدف به تیم دیوه گروپ بست ساتونکی تعیین کنند.

تمیم سرخرودی ۷۹ دوش، مجید عالم ۵۲ دوش و وحید الله شفق ۱۸ دوش به سود تیم اکتو سپین غر زمریان انجام داد. همچنان در این نیمه، امیر حمزه ۲ و محمد سلیم یک ویکیت به سود تیم بست ساتونکی بدست آورد.

در نیمه دوم تیم دیوه گروپ بست ساتونکی به توپزنی آغاز کرد که در پایان بیست اور و با از دست دادن ۸ بازیکن نتوانست هدف تعین شده را بدست بیاورد و بازی را به تیم مقابل واگذار کرد. کریم جنت ۵۱، گلبدین نایب ۳۵، شفیق الله شفاری ۲۵ و وحیدالله علی ۲۰ دوش به نفع تیم شان بدست آوردند.

همچنان زاهد خان، عبدالله عادل و زبید اکبری هرکدام دو ویکیت و آفتاب عالم یک ویکیت به سود تیم اکتو سپین غر بازان بدست آوردند.

تمیم سرخرودی با انجام ۷۹ دوش به عنوان بهرین بازیکن و دارنده بیشترین شش و  مجید عالم به عنوان ستایلش پلیر این بازی اعلام شدند.

قابل یادآوری است که بازی دوم امروز بین تیم های نوید احمدزی آمو نهنگان و ایوبی کابل بازان ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر برگذار می شود.