سرپرست ریاست اجرائیوی اداره کرکت بورد با والی ننگرهار دیدار کرد

محترم نظیم جار عبدالرحیمزی سرپرست ریاست اجرائیوی اداره کرکت بورد افغانستان امروز با محترم ضیاءالحق امرخیل والی ننگرهار دیدار و در رابطه به حل مشکلات ورزشگاه بهسود صحبت کرد.
سرپرست ریاست اجرائیوی اداره کرکت بورد با والی ننگرهار دیدار کرد

از یک ماه به اینسو کار ساخت و ساز ورزشگاه کرکت بهسود آغاز شد که تا دو یا سه هفته دیگر کار هموار کاری ( مرحله اول) آن تمکیل خواهد شد و پس از آن مرحله دوم و سوم این پروژه عملی خواهد شد.

آقای عبدالرحیمزی در این دیدار از والی ننگرهار خواستار همکاری در حل مشکلات و موانع سد راه عملی شدن پروژه ورزشگاه کرکت بهسود شد و همچنان والی ننگرهار وعده داد که در حل این مشکلات آماده هرنوع همکاری است.

والی ننگرهار پس از شنیدن پیشنهادات سرپرست ریاست اجرائیوی اداره کرکت بورد، اطمینان داد که کرکت یگانه ورزشی است که باعث خوشی و اتفاق افغان ها می شود و تمام کارهای آن باید به بهترین شکل آن به پیش برده شود و کار ساخت و ساز این ورزشگاه به گونه معیاری و با کیفیت عالی صورت بگیرد.

همچنان والی ننگرهار در این نشست به اداره های مربوطه هدایت داد تا کار ساخت و ساز ورزشگاه بهسود را هرچه زودتر و به گونه بهتر آن تکمیل کنند.

ضیاءالحق امرخیل والی ننگرهار، نظیم جار عبدالرحیمزی رئیس اجرائیوی اداره کرکت بورد افغانستان، شاروال ننگرهار و برخی مسئولان دیگر در این نشست اشتراک کرده بودند.

گفتنی است که در این نشست در رابطه به برخی موضوعات مهم دیگر مربوط به کرکت در سطح ننگرهار و افغانستان نیز صحبت شد.