نشست سالانه اعضای بورد کریکت بورد افغانستان برگزار شد

نشست سالانه کرکت بورد افغانستان دیروز (پنجشنبه ۱۱ جنوری) میان اعضای بورد برگزار شد که در آن در مورد دستاوردهای یک سال گذشته و برنامه های سال آینده بحث و گفتگوی همه جانبه صورت گرفت.
نشست سالانه اعضای بورد کریکت بورد افغانستان برگزار شد

نشست سالانه کرکت بورد افغانستان دیروز (پنجشنبه ۱۱ جنوری) میان اعضای بورد برگزار شد که در آن در مورد دستاوردهای یک سال گذشته و برنامه های سال آینده بحث و گفتگوی همه جانبه صورت گرفت.

محترم میرویس اشرف رئیس عمومی کریکت بورد افغانستان در آغاز این جلسه از اعضای بورد استقبال کرد و از همکاری همیشگی شان تشکری نمود. در ادامه تمامی اعضای بورد از زحمات رئیس عمومی و رئیس اجراییوی کریکت بورد قدردانی کردند و موفقیت های سال گذشته و موفقیت های تیم ملی را به ایشان تبریک گفتند.

در قسمت دوم، رئیس دفتر ریاست اجرائیه به ارائه مطالب پرداخته و در مورد دست آوردهای کریکت بورد افغانستان در سال گذشته و برنامه های سال آینده در ساحات اداری و عملیاتی معلومات کامل ارائه نمود. وی همچنین از افزایش حق الزحمه بازیکنان در کرکت داخلی و بین المللی خبر داد و در کنار آن در رابطه به مسابقات داخلی کرکت، پخش زنده و بخش ظرفیت سازی کرکت داخلی معلومات داد و برنامه های آینده در این رابطه  نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست در مورد ساخت استدیوم جدید بین المللی در کابل نیز معلومات داده شد که با یک شرکت آسترالیایی (جیمز) که تجربه کافی در ساخت استدیوم های ورزشی دارد صحبت شده است تا به افغانستان بیاید و کار های مهندسی و دیزاین استدیوم مذکور را آغاز کند.

وی همچنین از افزایش حامیان مالی و نقش سازنده بخش های رسانه ای و بازاریابی صحبت کرد. وی همچنین به افزایش برخی پست ها در تشکیل بخش عملیاتی و تخنیکی اشاره کرد تا نقش مثبتی در تربیت بازیکنان در سطح ولایتی و زون ها داشته باشد.

در ختم پریزنتیشن در رابطه به تعدیلات جدید در پالیسی بورد کرکت کشور نیز بحث شد که در سال جاری عملی خواهد شد. در کنار این مدیر مالی بورد کرکت کشور در رابطه به ازدیاد بودجه و عواید و همچنان مصارف به اعضای بورد معلومات داد. وی همچنان افزود که در سال روان بودجه عملیاتی نسبت به بودجه اداری به دلیل انکشاف کرکت داخلی، اعمار میدان ها و اکادمی های کرکت وبازی های بین المللی  بیشتر شده است.

در ختم جلسه تمامی اعضای بورد از دست آوردهای سال گذشته قدردانی نمودند و انرا مثبت ارزیابی نمودند و به پلان های آینده رای تایید دادند.

قابل یاد آوریست که در نشست مذکور به شمول رئیس عمومی و رئیس اجرایی بورد کرکت کشور تمامی اعضای بورد هریک خالد حاتم، رئیس احمدزی، عبید الله صدر خیل، مولوی رحمت الله فضیل، اتیلا کامگار و خان جان الکوزی حضور داشتند.