کپتانهای افغانستان و ویست اندیز امروز در نشست خبری حضور یافتند

راشدخان کپتان تیم ملی افغانستان و کایرون پولارد کپتان تیم ویست اندیز امروز در نشستی خبری که به مناسبت مسابقات آینده میان هر دو تیم در استدیوم ایکانای شهر لکنو هندوستان دعوت شده بودند، اشتراک کردند و جام مسابقات یک روزه عزیزی بانک را نیز به نمایش گذاشتند.
کپتانهای افغانستان و ویست اندیز امروز در نشست خبری حضور یافتند

در این نشست نخست پولارد کپتان تیم ویست اندیز و فیلپ سیمنز سرمربی این تیم حضور یافتند و به همه سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

به گفته ی کایرون، تیم افغانستان از تیمهای موفق دنیای کریکت میباشد، بخصوص راشدخان که کپتانی این تیم بزرگ را به عهده دارد. تیم افغانستان توپ اندازان سپینر موفقی دارند که از آنان تیمهای بزرگ دنیا نیز در هراس میباشند.

موصوف همچنان گفت: ((ما نیز برای این مسابقات آماده گی کامل داریم و مقابل افغانستان برای سه مسابقه بین المللی یک روزه، سه مسابقه بین المللی بیست آوره و یگانه مسابقه تیست آماده هستیم، بخاطریکه تیم ما نیز از توانایی های زیاد برخوردار میباشد.

به گفته ی سرمربی این تیم، ما بازیکنان مشخصی را هدف قرار نمی دهیم، میخواهیم در مجموع بازی بسییار خوب انجام دهیم. اینکه هر دو تیم در استدیوم ایکانا برای نخستین بار بازی میکنند، پس این کار دشوار خواهد بود که در این رابطه از قبل قضاوت کنیم.

همچنان راشدخان کپتان تیم ملی کشور و سرمربی تیم ملی نیز در این نشست حضور داشتند که به گفته راشدخان، جای خوشحالی است که با یک تیم بزرگ و موفق مسابقات میکنند، که این کار در آماده گی برای مسابقات آینده جام اسیا و همچنان مسابقات بیست آوره جام جهانی سال ۲۰۲۰م نیز نقش مهم ایفا خواهد کرد.

راشدخان در پاسخ به یک سوال خبرنگار که گویا تیم افغانستان در استدیوم بزرگ ایکانا در انجام دادن شش دوشها با مشکلات مواجه نخواهد شد گفت: ((هیچگاه نی، بخاطریکه تیم ما توانایی زیادی دارد، اما هدف ما این است تا بسیار به دقت مسابقات را انجام دهیم، تا برعلاوه توپزنان ما توپ اندازان ما نیز به دقت مسوولیت خویش را انجام دهد.))

راشدخان همچنان بالای تقرر لانس کلوزنر سرمربی جدید تیم ملی نیز اظهار خوشی نموده گفت، این یک فرصت بزرگ است تا بازیکنان افغان از تجارت کلوزنر استفاده نمایند، بخاطری که وی الراوندری میباشد که در توپ اندازی و توپزنی هر دو بخش تجربه طولانی دارد.

همچنان کلوزنر سرمربی جدید تیم ملی در نشست خبری صحبت کرده گفت: ((تیم افغانستان در حقیقت استعدادهای زیادی دارد، شماری از بازیکنان باید بعضی تخنیکها را یاد بگیرند که مه در این بخش به آنها همکار خواهم بود.))

باید گفت که بعد از این نشست خبری هر دو کپتان جام یک روزه عزیزی بانک را به رسانه ها نشان داد که همچنان در اخیر برنامه مشترکاً با هم عکس نیز گرفتند.

قابل یادآوری است که تیم ملی کریکت مقابل تیم ویست اندیز از تاریخ شش ماه جاری الی اول ماه دسمبر در استدیوم ایکانای شهر لکنو هندوستان سه مسابقه یک روزه بین المللی، سه مسابقه بیست آوره بین المللی و یگانه مسابقه تیست انجام میدهند.