کرکت بورد با شرکت سوپرکولا قرارداد دراز مدت به امضاء رساند

کرکت بورد افغانستان با شرکت ملی سوپر کولا برای حمایت تیم ملی در مسابقات مهم داخلی و خارجی قرارداد درازمدت به امضاء رساند که رهبری هر دو اداره آنرا یک دستاورد بزرگ می دانند.
کرکت بورد با شرکت سوپرکولا قرارداد دراز مدت به امضاء رساند

کرکت بورد افغانستان با شرکت ملی سوپر کولا برای حمایت تیم ملی در مسابقات مهم داخلی و خارجی قرارداد درازمدت به امضاء رساند که رهبری هر دو اداره آنرا یک دستاورد بزرگ می دانند.

این قرارداد امروز بین رئیس اجرائیه کرکت بورد افغانستان محترم نصیب خان و مدیر عامل گروپ شرکت های سوپرکولا آقای الحاج محمد لطیف قناویزیان در ولایت هرات به امضاء رسید که طی آن طرفین از امضای قرارداد مذکور ابراز تشکری کردند، به گفته شان؛ تیم ملی بالای همه ما حق دارد و باید حمایت مالی بیشتری شود.

رییس اجرائیه کرکت بورد افغانستان جناب آقای نصیب خان در جریان امضای قرارداد مذکور که در دفتر اتاق ها تجارت و صنایع ولایت هرات برگزار گردید، گفت: من در این مجلس اشتراک دارم و به ویژه از رهبری سوپرکولا برای حمایت مالی طویل المدت از تیم ملی تشکر می کنم.

به گفته وی، بدون شک، داشتن اسپانسر و لوگوی یک شرکت ملی بر روی سینه و از طریق آن، معرفی محصولات و تولیدات داخلی افغانستان به جهانیان، دستاورد بزرگی است. باید بگویم که پول سوپر کولا هدر نمیرود، به خود آنها برمی گردد، چون این تیم خودشان است که خرج آن می کنند.

در ادامه آقای الحاج محمد لطیف قناویزیان مدیر کل گروپ شرکت های سوپرکولا نیز با ابراز خوشحالی از امضای قرارداد مذکور توضیح داد: (( ارمغان و دست آورد تیم ملی کرکت افغانستان در طی سالهای متمادی، افتخار آفرینی های پی در پی و ایجاد نشاط و خوشحالی در بین مردم رنج کشیده افغانستان بوده است و همواره باعث سربلندی ملت افغانستان در سطح ملی و بین‌المللی بوده، هست و خواهد بود. شرکت بین المللی سوپر کولا، افتخار دارد؛ همچون گذشته در مسیر همدلی با هموطنان خود، ضمن حمایت ویژه از تیم ملی کرکت افغانستان، این بار در کنار جامعه ورزشی کشور قرار بگیرد. امیدواریم از این رهگذر بتوانیم سالیان سال در کنار جامعه ورزشی و ورزش دوست مان نشاط و شادمانی را در زندگی مردم این مرز و بوم، بدست آوریم. ))

به گفته وی، در واقع تیم افغانستان تیم همه افغان هاست و بدون شک آنها در هر زمان به بهترین نوع آن از کشور نمایندگی کرده اند. من از سرمایه گذران و تجار ملی کشور خواهشمندم تا با تیم ملی خویش همکار باشند. 

در این دیدار که در دفتر اتاق تجارت و صنایع ولایت هرات برگزار شد، تعدادی دیگر از سرمایه گذاران و تاجران ملی نیز اشتراک داشتند، ایشان تشریف آوری رهبری کرکت بورد افغانستان را به ولایت هرات خوش آمدید گفته و از آن ابراز خرسندی نمودند و همچنان قول حمایت بیشتر از تیم افغانستان در آینده را دادند و همچنین برای تیم ملی آرزوی موفقیت بیشتر نمودند. 

گفتنی است که در این دیدار آقای نصیب خان رئیس اجرایی کرکت بورد افغانستان و حمزه هوتک بازیکن تیم ملی کشور بیت ها، توپ ها و لباس های امضا شده را  به رئیس شرکت متذکره و سرمایه گذاران کشور به عنوان هدیه اهدا کردند. 

شایان ذکر است که در این قرارداد مسابقات بزرگ کرکت داخلی سال ۲۰۲۳ به شمول شپگیزه و لیست ای، جام جهانی بیست آوره قبلی، سفر سریلانکا، بازی با امارات متحده عربی و همچنین جام ملت های آسیا سال  ۲۰۲۳ گنجانیده شده است.