تيم آمو با کسب سومين پيروزی به دور نهايی ليست ای راه يافت

تيم آمو امروز توانست تا با کسب سه پيروزی پی در پی در سلسله مسابقات جام غازی امان الله خان به دور نهايی راه يابد. بازی امروزی که هفتمين بازی ليست ای يا جام غازی امان الله خان بوده, ميان تيمهای آمو و بست برگزار شد.
تيم آمو با کسب سومين پيروزی به دور نهايی ليست ای راه يافت

تيم آمو امروز توانست تا با کسب سه پيروزی پی در پی در سلسله مسابقات جام غازی امان الله خان به دور نیمه نهايی راه يابد.
 

بازی امروزی که هفتمين بازی ليست ای يا جام غازی امان الله خان بوده, ميان تيمهای آمو و بست برگزار شد.

قرعه بازی امروزی را تيم بست برد و نخست مقابل تيم آمو فيصله توپزنی نمود که در پنجاه آور با از دست دادن همه ویکت به تيم آمو ۲۴۹ دوش هدف تعیین کرد که از میان شأن عین الدین کاکر ۶۱ دوش، عابد تنیوال و نصیب الله شیردلی هر کدام ۳۴ دوش انجام دادند، در حالیکه به نفع تیم آمو عبدالواسع نوری سه، جمشید میرعلیخیل، محمد سلیم صافی و ابراهیم صافی هر کدام دو ویکت کسب کردند. 

بعداً تیم آمو نوبت توپزنی اش را آغاز کرد که توانست در آور ۴۸هم هدف تیم مقابل را بدست آورد که از جمله ناصر جمال کاپیتان این تیم ۸۶ دوش ناسوخته، فرهان ذاخیل ۷۳ و عبدالمالک ۲۶ دوش انجام دادند که در نتیجه پیروزی را از آن خود کرد، اما به نفع تیم بست احمدضیاء دو بازیکن و وقارالله اسحاقزی یک بازیکن تیم آمو را از میدان خارج کردند، اما نتوانستند جلو پیروزی تیم آمو را بگیرند.

باید گفت که تیم آمو از آغاز این بازی ها تاکنون سه پیروزی پی در پی را از آن خود کرد و با این کارش توانست به دور نیمه نهایی این مسابقات راه یابند.

قابل یادآوری است که فردا حوالی ساعت ۹:۰۰ صبح در میدان کرکت کندهار تیمهای بند امیر و سپین غر به مصاف یکدیگر می‌روند.