کمپ تمریناتی تیم ملی امروز در کابل به پایان رسید

کرکت بورد افغانستان یک کمپ آموزشی و تمریناتی ۱۵ روزه را در کابل به هدف آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان تیم ملی به راه انداخت که در این کمپ ۳۰ بازیکن تیم ملی اشتراک کرده بودند.
کمپ تمریناتی تیم ملی امروز در کابل به پایان رسید

کرکت بورد افغانستان یک کمپ آموزشی و تمریناتی ۱۵ روزه را در کابل به هدف آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان تیم ملی برای سه بازی پنجاه آوره سوپر لیگ شورای بین المللی کرکت در برابر پاکستان و دیگر بازی های برنامه‌ریزی شده، به راه انداخت که در این کمپ ۳۰ بازیکن تیم ملی اشتراک کرده بودند.

در این کمپ هشت مربی افغان روی مهارت های توپزنی، مهار کردن توپ، توپ اندازی و فیتنس (تناسب اندام) بازیکنان با مراعات نمودن توسعه های صحی، کار کردند.

همچنان در جریان کمپ تمریناتی، سه بازی میان‌خودی (سناریو) و یک ورکشاپ در رابطه به شفافیت برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود.

لازم به ذکر است که پنج توپ انداز نوجوان که از پروسه (هنت) انتخاب شده بودند نیز در این کمپ اشتراک داشند تا یکجا با بازیکنان با تجربه‌ی تیم ملی روی مهارت های خود بیشتر کار کنند.

بازیکنان برای این کمپ تمریناتی و آموزشی بر اساس معیارهای انتخاب مانند نظم و دسپلین، تناسب اندام و عملکرد گذشته انتخاب شده بودند و بازیکنان شرکت کننده همچنان تست یویو (YO-YO Test) را نیز موفقانه سپری کرده بودند.

اداره کرکت بورد افغانستان مصمم است که در آینده نیز چنین کمپ های آموزشی و تمریناتی را در داخل و خارج از کشور برای آماده سازی هرچه بیشتر بازیکنان تیم ملی، به راه بیندازد.