تیم خوست زلمیان با مغلوب کردن تیم اکادمی اشرف به مرحله نهایی راه یافت

تیم خوست زلمیان امروز در بازی پنجم جام قهرمانی کلب های برتر زون ها، تیم اکادمی اشرف کندز را به تفاوت ۱۳۱ دوش شکست داد و به مرحله نهایی این بازی ها راه یافت
تیم خوست زلمیان با مغلوب کردن تیم اکادمی اشرف به مرحله نهایی راه یافت

تیم خوست زلمیان امروز در بازی پنجم جام قهرمانی کلب های برتر زون ها، تیم اکادمی اشرف کندز را به تفاوت ۱۳۱ دوش شکست داد و به مرحله نهایی این بازی ها راه یافت.


تیم خوست زلمیان قرعه این بازی را برد و نخست به توپزنی آغاز کرد که در آور ۳۹،۴ با از دست دادن تمام ویکیت ها ۲۷۸ دوش به تیم مقابل هدف تعین کرد.
در این نیمه، اکبر علی ۱۰۱ دوش، منیر زدران ۶۵ و نسیم منگل ۲۵ دوش به سود تیم خوست زلمیان انجام دادند. درحالیکه محمد گل سه ویکیت، جمع گل و مجیب افغان هرکدام دو ویکیت و خیر محمد یک ویکیت به سود تیم اشرف کندز بدست آوردند.


تیم اکادمی اشرف کندز در نیمه دوم بازی به توپزنی پرداخت که در آور ۳۴،۴ با از دست دادن تمام ویکیت ها، ۱۴۶ دوش انجام داد و بازی را با تفاوت ۱۳۱ دوش به تیم خوست زلمیان واگذار کرد.


نصرت الله زدران ۶۱ دوش و عبدالهادی ۳۱ دوش به سود تیم اشرف کندز انجام دادند. درحالیکه نسیم منگل، نعمت الله زدران هرکدام سه ویکیت، باختر اتل و هاشم هرکدام دو ویکیت به سود تیم خوست زلمیان بدست آوردند.


اکبر علی توپزن تیم خوست زلمیان با انجام ۱۰۱ دوش، جایزه بهترین بازیکن این بازی را بدست آورد.


گفتنی است که بازی ششم این جام فردا بین تیم های السعادت کندهار و کابل زلمی در ورزشگاه کرکت ولایت خوست برگزار خواهد شد.